Rendszeres olvasók

2010. február 8., hétfő

Friss?

Helló-Helló Mindenkinek!
Szal most eljutottam oda, hogy olvasgattam a kommenteket, mármint újra :P
Látom már sokan várjátok a friss-t! Ennek nagyon örülök :D
Láthattátok legutóbb két Mira-rész került fel és ezt tessék megköszönni legújabb segédemnek
Viusnak!
Aminek még szintén örülök!:
- Megvan a 20 rendszeres olvasó!!!!!!
-És átléptük az 5000 látógatót!

Hát úgy látom megérdemeltek egy kis ajándékot!
Az szinte lehetetlen, hogy hétközbe hozzak frisst! Bocsi 10.-es vagyok :(

Szal...Friss:
Mira->péntek vagy szombat (feb.12-13)
Vanessa-> szombat vagy vasárnap

Remélem örültök! XD
Millió Pux

2 megjegyzés:

  1. Naná,hogy!Annak meg még jobban,hogy a névnapomon:)
    Hátésöhm...legújabb segéd lettem:)Dejó már nekem:D
    de ez volt a 32.bejegyzés xP
    a 31 jobban mutatott,de akkor sose lett volna friss xD
    Nah,mára ennyi voltam
    pussz

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon örülök a hírnek. Kíváncsi vagyok a Vanessás sztorira. Bocsi de még csak azt olvastam el. De ígérem a másikhoz is szánok időt, mert biztos az is ugyanolyan jó lesz :)
    Puszi. Elena

    VálaszTörlés