Rendszeres olvasók

2010. szeptember 11., szombat

Újjászületés 25.f 2/2

A hazafelé út gyorsan eltelt. A Forks táblát elhagyva, utunkra fordulva már hallottam, hogy futnak mellettem.


Alig álltam meg a ház előtt, az ajtó kicsapódott és egy tajtékzó Edward száguldott ki rajta.

Reagálási időm se volt, ujjai máris nyakam köré fonódtak és a legközelebbi fának taszított.

Hallottam a többiek kétségbeesett kiáltásait, de figyelmemet leginkább Edward és szüleim morgása foglalta le.

- Hogy merészelted?! – üvöltötte képembe Edward.

- Edward, ereszd el! – kiáltott rá Anyám.

- Öcskös! – mordult rá Apám nagyon is fenyegetően.

Az első döbbenet és félelem lassan kezdték elhagyni testemet, és a düh, megbántottság kerített hatalmába.

- Eressz el! – rivalltam, és kezeimet lendítve, a lehető legerősebb pofont adtam neki.

A családom döbbenten figyelte reakciómat.

- Edward, azonnal engedj el! – kiabáltam rá.

Edward csak dühösen morgott rám. Nem gondoltam volna, hogy ennyire ragaszkodik a motoromhoz.

- Még egszer hozzá ne merj érni! – üvöltötte a képembe, majd elviharzott.

Családom tagjai azonnal körbevettek és aggodalmasan kérdezgettek, vagy Edwardot szidták.

Az én haragom azonban továbbra sem szállt el.

Rendben, megértem, sőt imponál, hogy ennyire őrzi egykori tulajdonom, azonban azt, hogy nem érhetek hozzá, normálisabb módon is tudtomra adhatta volna.

Dúlva-fúlva szakítottam ki magamat családom köréből és befelé indultam.

Azonban, ahogy elhaladtam a motor mellett, dühösen csaptam rá egyet.

A családom tagjai felszisszentek, az erdőből pedig egy dühös morgást lehetett hallani, és azt, hogy közeledik Edward.

Úgy gondoltam, hogy mielőtt újra a „fán” kötnék ki, megfenyegetem őt.

- Ha még egyszer kezet mersz emelni rám, esküszöm, hogy beállok a Volturiba! – kiáltottam az épp elém suhanó Edward képébe.

Ő azonnal megállt, és csupa fekete szemébe félelem költözött.

De nem csak az övébe, a többiekébe is.

Míg mindenki dermedten állt, Jack suhant mellém, és derekamat átkarolva, miután egy nyugtató puszit nyomott arcomra, húzni kezdett fel, a szobámba.

Ott a hintaszékbe ült, és engem ölébe húzva ringatni kezdett.







A következő héten a suliban jelentkeztünk Jackkel a darabba. És már volt pár próbánk is. Jacket az összes ottani lány körülrajongta, de a fiúk engem sem kíméltek.

Azonban mindenkit „visszautasítottunk”, és helyette a tervünket valósítottuk meg.

 
Képek :
 

 

2 megjegyzés:

  1. nagyon szomi lett ez a feji!!!! :(
    Edward nagyon kibukott Lolin!!!
    Remélem minden rendbe jön!!!
    Várom a folytit!!!

    Puszi: Yoopi

    VálaszTörlés
  2. XD nagyon jó lett Edward egy köcsög :P

    VálaszTörlés