Rendszeres olvasók

2010. december 2., csütörtök

Újjászületés 28.f

/Nessie/
Pár perc, vagyis inkább pillanat néma csend következett.
  • Nem tudtam! Nekem még nem szólt, hogy hazaért… - motyogta Bella.
Erre a válaszra Edward egy pillanatra rám nézett
  • Higgy neki, ha akarsz… - suttogtam, majd elfordultam.
Lassan elkezdtem sétálni a szobám felé. Pajzsomat kiterjesztve hallottam, hogy Edward azt tervezi, hogy bocsánatot kér.
  • de tudtommal Swan rendőrfőnök nem is ment sehova!
Nem vártam meg, mit reagál.
Eliramodtam inkább a garázs irányába, s motorra pattanva Neah Bay felé vettem az irányt.
Nem voltam kíváncsi, miként fog lezajlani a beszélgetés, és amúgy is, ha visszatérek úgyis tudni fogom a végeredményt.
Miért nem vártad meg, mi lesz? – hallottam Lorenát.
  • Nem volt hozzá kedvem.
De így kivághatja magát, és amilyen Edward, hinni fog neki. Így nem fogod egykönnyen visszakapni.
  • Bella egy farkas lenyomata, ez tény. Bár még nem tudom, az hogy lehetséges, hogy nem hat rá olyan intenzíven, mint a többi lenyomatnál…
Valóban érdekes, de akkor is!
  • Nincs de! Bella végül Jacob mellett fog dönteni!
És ahelyett, hogy elmondanád Edwardnak az igazságot, hagyod, hogy majd szenvedjen akkor.
  • Bella kötelessége választani.
De tudod kit fog! Szólj Edwardnak!
Lehet, hogy hallgatnom kéne Lorenára?
Mikor odaértem Neah Bay-re, végig ezen gondolkodtam. Lorena egyszer sem szólt hozzám. Végül is ő már kifejtette a véleményét.
Én viszont nem igazán tudtam döntésre jutni. Azonban egyre jobban hajlottam arra, hogy elmondom.
Újból motorra pattantam és elindultam hazafelé, hogy mindent bevalljak, mielőtt meggondolom magam.
Minden közlekedési szabályt áthágva értem haza, ahol már legnagyobb megdöbbenésemre ott állt Bella furgonja.
Szinte morogva rontottam be a házba.
Mindenkit a nappaliban találtam. Gyorsan kihallgattam Edward gondolatait, hogy mit tervez.
Először hinni sem akartam a fülemnek. Ez lehetetlen!
  • Loli, pont rád vártunk! – szólt Carlisle.
Még mindig hihetetlennek tartottam a dolgot, azonban Apám, Nagyapám szavait figyeltem, de Edwardhoz szóltam.
  • Beszélnünk kell! – szemeim villámokat szórtak. Nem is tudom, hogy képzelheti ezt Edward!
  • Rendben, én is akartam veled. Menjünk át a…
  • Nem megyek én sehova! Mondd, megőrültél?! – kiabáltam rá, mire Bella megrezzent. Jól van, helyesen teszi!
  • Nem értem… - nézett rám tanácstalanul, s közben kérdőn méregetett.
Dühömben levertem egy vázát. Mit érdekel most ez engem?
Hajrá kislány! – hallottam Lorena hangját.
  • Loli! – szóltak egyszerre többen rám.
  • Csend! – kiáltott Lorena vissza rájuk.
Családom tagjai nagy szemeket meresztettek, mire hajam sötétedni kezdett, s kiegyenesedni, amit mondjuk, én sem értettem, miért történik.
  • Lorena Lilian Cullen! – kiáltott rám Apám.
Újra visszaváltoztam, de közben továbbra is Edwardot szuggeráltam, s jeleztem neki. Egy pillanatra megérintettem a homlokomat, s rögtön kapcsolt.
  • Nem teheted!
  • Ehhez semmi közöd! – lett ő is mérges.
  • De igenis van! A család tagja vagyok! És azt mondom, nem!
  • Miért ne tehetném? – csattant fel Edward dühösen, mire Emmett rámorgott. – Az én döntésem. Szeretem őt!
Szavai késként hatoltak a szívembe. Fejemet lehajtva küszködtem könnyeimmel. Jack kezdett felém lépkedni.
  • Nem! Nem! Csak azért akarod ezt csinálni, mert hasonlít Nessie-re! Ennyit jelentett neked? Máris elfelejtetted? – mondta ki gondolataimat dühöngve Lorena.
A szobára hirtelen ijesztő csend telepedett.
Csak akkor esett le Lorenának, hogy se neki, se nekem, vagyis nekünk erről nem szabadna tudnunk.
Ebből hogy mászunk ki? – kérdezte tőlem, miközben végignéztünk családunk tagjain.
Mindenki meg volt lepődve, még Bella is. Sikerült kihallanom a gondolatai közül, hogy ő is tud Nessie Cullenről, természetesen Jacobtól…
Edward nem tudott megszólalni. Nehéz elmagyarázni, hogy nézett ki az arca.
Meglepett és dühös volt, de arcán ott volt a fájdalom és szerelem egyvelege is.
  • Honnan…
  • tudsz…
  • te…
  • Nessie-ről?
Anya, Esme, Alice és Carlisle, négyen tették fel a kérdést. Válaszolni nem tudtam. Szívemet még mindig égették Edward szavai, s Lorena kérdésére vártam a választ. Jobb kezemmel szívem előtt gyűrögettem a ruhámat. Nem kaptam levegőt.
Lorena sem tudott válaszolni, viszont feltűnt neki rosszullétem. Hajam újra egyenesedni kezdett, és sötétebb is lett. Kezem fehérebbé vált… Aztán minden elsötétült.
Következő pillanatban én és Lorena is, aki közben átvette az irányítást testünk fölött, ijesztően sikoltottunk fel.
Hallottam még a kétségbeesett kiáltásokat. Utoljára Lorena és Edward kettősét hallottam, majd testemet égető tüzesség nyelte el…


Kommikat please!
Hsz: 8 komi

9 megjegyzés:

  1. jesszus mit tervez edward :O ugye ne akarja elvenni bellát feleségül???? és mi van nessievel meg lorenával, mi volt ez a végén???? nem hagyhatod itt abbaaa :O:O
    én folytatást akarok
    minnél hamarabb
    puszi
    C.

    VálaszTörlés
  2. Te jó ég!
    Ugye nem akarja Edward elvenni Bellát feleségül???
    Mi ez az átalakulós dolog? :?
    Mi van Nessivel meg Lorenával??
    És a vége?? Talán elvész Lorena, és visszajön teljesen Nessi? Vagy mi ??
    Nem értem... Hogy lehetett itt abbahagyniii????? :O :O
    Siess a kövivel légyszi.
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. OMG még is mi a fene történt??
    szegény nessi/lori =/ ugye nem akarta megkérni a kezét?? :O
    eszméletlenül jó feji lett =D
    nagyon várom a kövit rem hamar lesz x)
    puszi Mimi

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, hogy feltetted a fejit és, hogy titokban elolvashattam. Ma nem biztos, hogy felhívlak, de szoríts nekem, hogy el tudjunk menni az Arénába.
    A fejezet nagyon szupi lett, bár én asszem már elolvastam csak nem volt kedvem gépelni xD
    Na ennyit akartam pusy szeri és imádlak. Várom a frisst és majd beszélünk.
    Zohra forever xD

    VálaszTörlés
  5. Neeee itt nem hagyhatod abba!!Miért???
    Nagyon tetszik.de kérlek hamar folytasd!!:D
    puszi:N.

    VálaszTörlés
  6. Baromi jó lett, DE hogy lehetett itt abbahagyni???????? Azonnal kérem a folytatást, vagy megfojtalak!!!!! Hallottad????
    Am fogadjunk, hogy Lorena visszaváltozik Nessie-vé, vagy vmi ilyesmi.....
    FOLYTATÁST AKAROK!!!!!!!
    Am hiper szuper lett és sztem megakarta kérni a kezét, vagy elmondani, hogy vámpírok.....

    Puszi: Yoopi

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó volt ez a rész.
    Várom a folytatást,
    lehetőleg minél hamarabb.:-)

    Pussza:Caroline

    J'aime bien l'histoire.

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Nagyon jó lett ez a rész.
    Na igen, Lolinak igaza volt, Edward nem veheti el Bellát nem lehet ilyen hülye.
    Kíváncsi vagyok mi történt a végén, kemény kis függővéget hagytál meg kell hagyni. Sok sikert.
    És siess a kövivel lécci.
    Puszi

    VálaszTörlés
  9. csakazértis írok...:D
    mostmár végülis mind1, mert megvan a 8 komment^^
    azért kicsit durva volt xD erre nem igazán számítottam, pedig nagyjából tudtam, mi lesz benne... most is tudom nagyjából, hogy mi fog itt történni, de szinte 100%-ig biztos vagyok benne, hogy még véletlenül sem úgy fogod megoldani, ahogy én azt elképzelem :D
    tuti lesz benne valami váratlan csavar, ahogy téged ismerlek...
    remélem amúgy, hogy most éppen a folytatást írod, mert akkor hétvégén átküldhetnéd és le tudnám neked gépelni:) (már ha nem kell sokat tanulni, mondjuk nagyon úgy néz ki, hogy kell, de majd megoldom valahogy)
    te... amúgy nem akartuk mi megnézni ezen a hétvégén a HP-t? xD igazából mostmár ez is mindegy, mert most egyáltalán nincs kedvem mozizni... a múlthéten volt:/
    Na, még annyit, hogy a secret rámeső fejezetéből ugyanannyi van meg, mint tegnap. hétvégén megpróbálok javítani a mennyiségen meg van egy öteletem is, de azt inkább fb-n, nehogy a végén még tetsszen neked és lelőjem itt a poént xD
    juj, te! nekem még holnap meccsem is van:O
    majd drukkolj a bayernnek^^
    szerintem mára kábé ennyit akartam mondani... a maradékot megkapod facebookon, meg minden mást is majd ott megbeszélünk.
    23691. voltam:D
    nem akarsz felrakni am valami zenét?:)
    erre is van ötletem... na, majd ezt is fb-n:D
    írjad szépen a frisset:)
    sziia
    puszi
    Livi

    VálaszTörlés