Rendszeres olvasók

2011. június 5., vasárnap

Visszatérés

Üdvözletem a még idetévedőknek! :)

Tudom, elég súlyos elhanyagoltalak titeket, valamint a blogot is!
Ezen igyekszem most majd nyáron változtatni!

Először is szerintem latszik, hogy egy nagyon picit alakítottam a blogon, de ez még folyamatban is van...
Drága Nővérkém épp most csinál nekem egy szuper új fejlécet ( amiért millió köszönet illeti!!!!!!szeretlek csajos!!!!<3 )...
Új fejléc....új irány...:

Nos, arra a döntésre jutottam, hogy az Újjászületés című fic-em a végéhez ért...
Tudom, hogy a 30. fejezet elég lezáratlan, egy kis visszatekintés:

"Csönd állt be. Vártam, vártuk az ítéletet.
-          Mi lesz most? – kérdeztem sírós hangon. Féltem…
-          Vanessa ember lesz – jelentett ki Peter.
Hitetlenkedve kaptuk rá a tekintetünket Nessie-vel.
-          Mi…?
-          Amint kimondtad egykori neved, emberré válsz, és Jacob Black testvére leszel!
-          Tessék?!?!?!"


Igen, így fejeztem be...Tudom picit gonoszul, bár akkor még más terveim voltak a fic-el kapcsolatban.
Most nemrég, kb, egy hete, még annyi se, jött egy új ötlet, hogy hogyan is alakítsam tovább...:)
Most jövőhét végéig kaptak még egy kis lezárást, vagy nem is tudom minek nevezzem, mert még meg sincs írva...xD

Másodszor...
Eredetileg futott volna egy olyan fic, hogy Secret....
Nos ez meg is fog jelenni de egy kicsit átalakítva, és új címmel:
Rebirth 2: Secret
azaz
Újjászületés 2: Titkok!!!

Az az igazság, hogy sose gondoltam volna, hogy ez is megszületik, én aki, egy " 2. könnyves" alkotó leszek! :P

És végezetül...
Nos ezt csak a kövi bejegyzésbe de:
Vissza........!!!!!!!!!

<3 <3 <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése