Rendszeres olvasók

2010. január 16., szombat

~ 12.fejezet~ 2/2

-Modjuk úgy, hogy Emmett egy kicsit fogyókúrázni fog, de nem jó értelemben- kuncogta.
-Nem ért...-hirtelen leesett- Úgy?- kérdeztem kikerekedett szemekkel.
-Hát igen...Úgy tűnik Rosie nagyon megszeretett. Tudod szereti Emmett 'társasgát', de miattad most nélkülözni fogja.
-Mennyi ideig?
-Még nem tudja pontosan, de legalább 2 hétre gondolt.
Ekkor lentről Em elkeseredett hangját hallotuk meg.
-Ne már Rosie baby! Két hét az nagyon sok...    Ígérem nem fogom őket szekálni, csak ezt ne...
-Nem teljesen!- válaszolta Edward.
-Rosalie?- kérdeztem, mivel sejtettem, hogy ő kérdezett valamit gondolatban.
Edward csak bólintott.
-És mit?
-Hogy komolyan gondolja-e?
-És?
-Nem teljesen!- moslyogta durcás arcom láttán.Kicsit idegesített, hogy ne hajlandó normálisan elmondani mi van.
-Pontosabban?-követeltem Rosalieval egyszerre. Úgy tűnik, hogy Rose és a család is hallgatja valamennyire a beszélgetésünket.
-Pontosan arra gondolt, hogy egy időre abbahagyja míg Rosie megnyugszik.
-Emmett McCarty Cullen! 1 hónap!- kiáltotta mérgesen Rose.
-Kösz Edward!- morogta Em, majd hallottuk, hogy elviharzik Rose után.
Szerelmem arca egy pillanatig bűbaánó volt, majd hangosan sóhajtott, aztán elnevette magát és végül szerelmes pillantást vetett rám.
-Mi az?- kiváncsiskodtam.
-Emmett nagyon márges volt rám...harcolni akart...de Rosalie tudja, hogy Te túlságosan szeretsz, ezért megkegyelmezett a fogyókúrázás alól, sőt inkább mondhatjuk úgy, hogy fel fogja hízlalni kedves bátyámat.
Kérdőn néztem rá, de helyette már az épp akkor betoppanó Alice válaszolt.
-Emmettnek egy hétig emberi kaját kell ennie délban- nevetgélt Alice és a mellette betérő Jasper is kuncogott.
-Oh...de azért megbocsájt neki? Nem kéne miattam így összeveszni a férjével.
-Ne aggódj Kincsem! Rosie kicsit most haragszik rá, de meg fog neki bocsájtani- nyugtatott meg Esmé, s közben az arcomat simogatta meg.
-Akkor rendben van.
-Emmett már éppen a bocsánatát 'gyónja'!-kncogtt Edward.
A többiek csak somolyogtak, én pedig ha tudtam volna biztosan fülig pirultam volna. Edward csak egy újabb csókot nyomott a számra. A család csak boldogan mosolyogta meg a dolgot, Tanya pedig mint vesztes felette kezeit és hagosan kifújta levegőt.
Edwarddal egymást öleleve blattygotunk fel a szobájába.

10 megjegyzés:

  1. Első hsz!:)
    Jó volt,de az első része jobban tetszett xD
    Azért ez a fogyókúra dolog vicces volt.:D
    Most csak ennyi,mert este van.xD
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Az első fele szerintem is jobb volt,főleg annak az eleje(:D),de azért ez is nagyon tetszik!
    Már egészen el is felejtettem,hogy Tanya-ék még mindig itt vanak,szal a végén kicsit meglepődtem,hogy róla írtál.XD
    Szegény Emmett...Azért az emberi kajával még mindig jobban járt,mint a "fogyókúrával"XD
    puX

    VálaszTörlés
  3. Én két kis angyalian szorgos hsz-íróim!!! :D :P
    Imádlak titeket! Hamarosan friss a Mira story ból!
    Millió pux

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon jó lett!!! Mikor lesz friss??? :D

    Ani

    VálaszTörlés
  5. Emmett nagyon vicces!:) Izgulva várom a kövit?! :D

    üdv

    VálaszTörlés
  6. sztem nagyon király eddig és már nagyon várom a folytatást!!!!! mikor lesz friss??

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Nemrég találtam az oldaladra! Tetszik a törid!!!:D Mikor várható ebből frisss?????:D

    üdv
    M

    VálaszTörlés
  8. Szóval ahogy ígértem a végén kommentelek :) Igaz néhánynál már megtettem, mert nem bírtam ki. Nagyon jó a történet, egyszerűen imádom. Szuperül kilett találva Nessie története, hogy ő Alice rokona. Az az igazság, hogy én gondolkodtam egy ehhez hasonló storihoz, de ezt most elvetettem. Ez jobban tetszik és én nem szeretek kopizni senkiről. Szóval türelmetelenül várom a folytatást, hogy mi lesz Emettel, de főleg Nessie és Edward párosával :D Remélem nem kell sokáig várni rá.
    Pussz. Elena

    VálaszTörlés
  9. aztaaa!
    csak nem kilenc,azaz 9 hsz-t látok :D
    jaj,de jó,hogy vége a lustaságnak:D
    komolyan lassan,én leszek a hsz-pompomlány,ha így folytatom xD
    najó,mára elég a hülyeségből

    VálaszTörlés