Rendszeres olvasók

2010. október 21., csütörtök

Holnap... :)

Holnap este -kb.19 óra után- FRISS!!!!!!!

Ja és gondoltam szólok, hogy Az Újjászületés lassan befejeződik...
Még nem tudom pontosan hány fejezet van hátra...(kb.10+/-)

De van új ötlet folytatást illetően...
Alapinfo:
Edward/ Saját szereplő....
                 (Tudom, vagyis sejtem, hogy volt aki az Edward/Bella párosítást várta, de amit én szerettem volna megírni, ahhoz nagyon hasonló már létezik, és nem akartam, hogy így tűnjön mintha koppintottam volna ... :/ )
Bővebben szombaton!
Puxa!!!

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszik a történeted:D
    Ha befejeződik biztosan fogom olvasni a másikat is:D
    Szerintem mindegy hogy Bellás vagy Saját szereplős mert ez csak név.. ugyan úgy meg lehet változtatni a szereplőt..
    Én tuti olvasni fogom:D
    Puszi

    VálaszTörlés