Rendszeres olvasók

2010. október 2., szombat

Újjászületés 26.f 2/2


-         Azért hívtunk ide, mert feltűnt nekünk, hogy vívódsz!
-         Tessék?
-         Tudod, hogy újjászülettél, de mivel születésedkor elvettük az emlékeidet, kialakult egy, kicsi ugyan, de új személyiséged, azaz az igazi Lorena.
-         Ezt nem értem… - csóváltam a fejemet. – Akkor ez most mit is jelent?
-         Azt, hogy Lorena személyiséged szívét húzza Jack felé, más szóval beleszeretett. Nem igazi szerelemmel, csak amolyan fellángolás. Még nem tudni kit választana. De mivel te is létezel, így a te feled Edwardot szereti, és a másik felednek esélyt sem adsz, hogy kibontakozzon, s eldöntse, kit választ.
-         Tudathasadásom van? – kérdeztem meglepődve.
-         Igen, tulajdonképpen olyasmi – felelte higgadtan.
-         És akkor most mi lesz?
-         Tulajdonképpen „a fenti hatalom” arra kér, hogy mondj le újra az emlékeidről.
-         Mi? Ezt nem! – feleltem határozottan.
-         Nem óhajtaná örökre elvenni… Egyenlőre. De, mint te is tudod, döntéseink alapján változik a jövő.
-         Én ezt nem szeretném! Én Edwardot szeretem!
Igen, csakhogy ő most Bellussal van és ki tudja… Lehet, hogy őt választja helyetted – szólalt meg valaki.
-         Ki vagy? – kiáltottam fel fennhangon.
Szerinted ki vagyok? Hát Lorena… Az a lány, aki kétéves koráig létezett, de mikor visszakaptad az emlékeidet, háttérbe szorultam.
-         Ezt hogy? – fordultam Peter felé.
-         Mondtam, hogy két feled van. – Továbbra is higgadt maradt.
Fel-alá kezdtem el járkálni.
-         Nem tudom, hogy mi legyen… - sóhajtottam csalódottan.
Engedj kibontakozni!
-         Engedd Lorenát kibontakozni! – felelte Peter és a másik felem egyszerre.
-         Gondolj bele… - folytatta Peter. – Hagyd egy kicsit „élni”, hogy hadd hozzon döntéseket.
-         Hagyjam, hogy Jackkel jöjjön össze? – meglepett, mégis dühös voltam.
Nem biztos, hogy így lenne!
-         Nem biztos, hogy így lenne! – mondta Peter is.
-         Ijesztő, mennyire egyszerre gondolkodtok.
-         Csak, mert én ismerem Lorena minden gondolatát – felelte Peter.
-         Gondolatolvasó vagy? – kérdőn húztam fel a szemöldökömet.
-         Mondhatjuk! – vigyorgott rám.
-         Meg lehet azt akkor csinálni ugye, hogy én, én maradok. Csak hagyom néha Lorenát felszínre törni.
-         Persze, ha ő is beleegyezik.
Persze, hisz én szinte ugyanaz vagyok, mint te!
-         Azonban…
Azonban?
-         Azonban? – kérdeztük önmagammal egyszerre.
-         Ha neked, Nessie, nem sikerül együtt működnöd vele, újra elvesszük az emlékeidet, és csak ha úgy látjuk, akkor adjuk vissza. Megértetted? Értettétek?
Nagyot nyelve bólintottam.
Mi mást tehettem volna?
Ha nem teszem, valószínűleg örökre vesznek el az emlékeim… És semmi esélyem sem lesz újra Edwarddal lenni.
Talán Lorena énem még segíteni is fog.
Hisz ő Alice és Anya energiájával, „vásárlásmániájával” van megáldva.
Kimondottan hasznos lesz, ha a lányokra rájön a vásárlásmánia.




Nah, már most...
Nem tudom ki mennyire fog ezen felháborodni, de...
Kommenthatár!!!!
6 kommentet kérek!!!
És ebbe Livi nem tartozik bele! Csak ő a kivétel, neki nem muszáj írni, persze írhat...XP
Jah, és a 6-os komi után se rögtön jön, csak ösztönzés számomra, hogy siessek a folytival! :D

8 megjegyzés:

  1. sziaa
    nagyon nagyon jó lett =D
    szóval siess vele légyszíves tudom nem szoktam komit írni de nagyon jól írsz =)
    rem hamar lesz kövi mert már nagyon kiváncsivá tettél =D
    puszi Mimi

    VálaszTörlés
  2. Aha... Se beszéd... se...
    Jó lett.
    Várom a folytit.

    VálaszTörlés
  3. Halii(:
    kicsikét igazságtalannak tartom, hogy én nem számítok bele a hatos határba, de hát ez van, ezt kell szeretni. Próbálok beletörődni, hogy nem rajtam múlik, hogy mikor lesz friss:D
    vagyis hát...ha úgy vesszük, rajtam is múlik, mert ha nekem nincs kedvem/időm legépelni...:D
    szóval kicsit azért mégis múlik rajtam is(:
    ez a hatos határ különben kicsit öszönzőleg hat a népre, ahogy nézem :D
    még cherry is megemberelte magát és összehozott három sort xD csodaa^^
    ez azt jelzi, hogy jó irányba haladsz:D
    a fejezetről már tegnap elmondtam msn-en a véleményem, úgyhogy azt most szerintem nem írom le mégegyszer(: úgyse lenne valami sok, csak a szokásos "nagyonjó" meg ilyenek
    de végre tudom már én is, hogy miért van két kép Loliról:D azért elmondom, sose gondoltam volna arra, hogy valami ilyesmi az oka...:D
    Saint Peternek meg találtunk jobbat, csak neked nem tetszett xD de mind1, jó Dumbledore professzor is:D legalább közel áll, ahhoz, ahogy én képzelem az öreget XD
    azért vicces lenne, ha Lorena Jack mellett döntene:D nah arra nem számítok, mert én már tudom, hogy mi lesz Jackkel:D legalábbis egyszer kértél tőlem egy képet, amin a jövője szerepel XD (nehéz volt úgy leírni, hogy közben semmitse áruljak el a többieknek :O:S:D)
    mondjuk belőled kinézem, hogy velem is elhiteted, hogy valami lesz, aztán mégis megcsavarod a dolgokat és mégsem az lesz, amit én várok:D
    nah ennyiii:D
    írjad a többit, mert vmikor rakunk fel frisset, nem játszunk ilyet, hogy kéthét szünet meg egy hónap szünet xP
    sziaa
    Liviii

    VálaszTörlés
  4. Tuti lett!!!!!!! Lorenának két éne van???? Nagyon izgi!!!!! Várom a folytatást!!!!

    Puszi: Yoopi

    VálaszTörlés
  5. Nagyon izgazmas! :)

    VálaszTörlés
  6. naonjóóó
    folytiiiiit!!! :D
    pusza

    VálaszTörlés
  7. jaj ez most is nagyon jó lett! jaj és persze nagyon drukkolok nessinek!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó fejezet, fojtasd mihamarabb.:)
    Szia: Ness

    VálaszTörlés