Rendszeres olvasók

2010. június 21., hétfő

Friss?

Sziasztok!
Tudom, már elég sokan várjátok a frisset, de igazság szerint megakartam várni, míg lezárul a szavazás...
Eredménye:
Úgy néz ki, hogy nem fogom folytatni a Mirás story-t...többen ezt szavazták, és igazság szerint és se szeretném, mármost ezt folytatni...majd lehet hogy idővel folytatom, ezért nem fogom az eddig feltett részeket törülni...
A másik, hogy igen befogom fejezni a 15. fejezetet és meg is irom, hogy én mit képzeltem el befejezésnek...és ha esetleg valaki szívesen folytatná helyettem, annak megengedem, csak szóljon előtte...én is szívsen elolvasnám XD
A harmadik dolog pedig, hogy a legtöbb látogató az Edward- Bellás story-z szavazta meg, így hát azzal fogom folytatni...de megjegyezném, hogy aki a RPattz- Saját szereplőre voksolt, az se búslakodjon, ha befejeztem az Újjászületést azt fogom elkezdeni írni...

Még két dolog...
1: Livim (~Curranty) az utolsó Újjászületés résznél, inditott egy komment-versenyt, és ez most elérte a célt, így jönni fog a kövi rész.
2: ezzel kapcsolatos, hogy holnap felteszem a Mira 15 végét+a vége vázlatot, és ha sikerülne, akkor holnap kerülne fel még az Újjászületés is...ha nem akkor holnapután!!!

Tudom-tudom, már nagyon dühösek lehettek rám, hogy nem hozom a frisset...megértem...én is így vagyok vele, ha kedvenc ficem-nek nem jön a folytatása...
De azért remélem még olvastok egy páran... :)
Pux...
"Holnap találkozunk!" :D

1 megjegyzés: