Rendszeres olvasók

2010. június 10., csütörtök

Újjászületés 21.fejezet

(Lorena szsz.)

Rögtön, mikor az első hangok felcsendültek a zongorán, az egész Cullen család és a Denali klán is odagyűltek Edward köré. Ahogy játszott, még jobban megdobogtatta a szívemet. Gyönyörű volt a darab...



Megbabonázva figyeltem Edwardot, miközben játszott. Ő végig a billentyűket nézte, vagy maga elé meredt. Volt egy olyan érzésem, hogy a múlton tűnődik ilyenkor és a közös perceinkre gondol.

Mikor ez eszembe jutott, bennem is felidéződtek a régi szép emlékek... Az érkezésem, és Alice fogadása... A vadászat... A születésnapunk... Az első saját hegedűdarabom, amit neki írtam... Az első csók... Az első együttlétünk...

Közben Edward néha felém lesett. Gondolom arra volt kíváncsi, hogy tetszik-e nekem a darab. De az is lehetséges, hogy azért figyelt, mert most nem hallotta a gondolataimat.


A hangok egyre lassultak, egyre csendesedtek, míg végül vége szakadt a darabnak.

Mindenki csillogással a szemében tapsolta meg Edwardot. Tanya megpróbált felé közeledni, de én gyorsabb voltam és hozzábújtam, mire ő megölelt.

Ekkor azonban valami megváltozott...

A két család még tartó tapsához újabbak csatlakoztak. Közülünk mindenki azonnal abbahagyta az "üdvrivalgást", és egyszerre fordult hátra. A nappali másik felében Aro, Lucy és Félix állt. Aro még mindig boldogan tapsolt, széles mosollyal az arcán.


Családom hirtelen körém állt védekező állásba, Edward pedig Anya karjaiba adott. Erre a lépésre Aro abbahagyta a tevékenységet, amit az imént még oly nagy élvezettel folytatott, és a szintén védekező állásba helyezkedő két őrét nyugalomra intette.


- Carlisle, barátom, rég láttalak! - üdvözölte nagyapámat. Anyával leghátul helyezkedtem el, így végig takarásban voltam.


Carlisle felegyenesedett és így felelt: - Aro... Bizony rég volt! - biccentett, majd minket is nyugalomra intett. Kezét nem nyújtotta oda, ami ugyan feltűnt Aronak, azonban nem tette szóvá.


- És minek köszönhetjük a látogatást?


- Ó, azt te is nagyon jól tudod - mosolygott szelíden, és pillantásával engem keresett.


Elkezdtem Anya kezében mozgolódni, s tekintetemmel én is Arot kerestem. Anya szorosan tartott, így csak nehezen sikeredett szemkontaktust találnunk.


- Rosalie, drága! Bemutatnál a lányodnak? - kérdezte.


Anya eléggé vonakodott, úgy, ahogy a család többi tagja is. Végül nagy nehezen elindult velem Aro felé. Edward folyamatosan mögöttünk jött.


- Szia, kedvesem! - köszöntött Aro mikor elértük, s karjait felém nyújtotta. A család morgó hangot hallatott, azonban az én reakciómra döbbent csend telepedett a szobára. Én is a karjai felé nyúltam. Mikor kezünk összeért, megkértem, hogy vegyen át Anyám karjaiból és ő készséggel eleget tett a kérésemnek.


Anya olyan szinten meglepődött, hogy Aro oly könnyen vett ki a kezeiből, hogy ha ő nem vesz át, félő, hogy Anyám leejtett volna.


Mikor már karjaiban ültem, akkor láttam csak a többiek döbbent tekintetét, majd visszafordultam Arohoz.


- Szia! Lorena vagyok, de a Lolit jobban szeretem!


- Szép neved lett!


- Tudom, nekem is tetszik - mosolyogtam. - Akkor mutathatom?


Bólintott és én minden emlékemet felszínre hívtam, szememet csukva tartva koncentráltam. Bő tíz percig állhattunk így, mire sikeresen mindent megmutattam.


- Érted?


Még mindig sokkolva, de bólintott.


A család érdeklődve figyelt bennünket. Edward teljesen idegbeteg volt. Ezek szerint nem hallotta a gondolatainkat. S mivel Edward semmiről sem tudott, így a családom se tudta, hogy miként cselekedjen.


Mosolyogva néztem rájuk, majd gondolatban Arot arra kértem, hogy adjon vissza Edwardnak, hogy megnyugodhasson. Edward felé kezdtem nyújtókozni, aki amint meglátta mozdulatom, rögtön előttem termett és átvett.


Nyugtatgatva simogattam meg arcát. A család tagjai is halkan fellélegeztek, mikor már Edward karjaiban voltam. Aro halkan felkuncogott.


- Eszembe se jutott bántani, csak kíváncsi voltam bizonyos dolgokra - kacsintott rám, mire én is felnevettem. Közben Aro végigjáratta a szemeit és a homlokára csapva felkiáltott: - Majd' elfelejtettem! -, majd kotorászni kezdett a köpenye alatt. - Ezt neked hoztam. Boldog szülinapot! - nyújtott át egy apró gyűrűt.


Nem tudom, hogy a többiek látták-e, de a gyűrűt ezüstös fátyol vette körül. Ujjamra húzva a fátyol rámszállt, majd a testem elnyelte. Érdeklődve fordultam körbe, hogy a többiek látták-e, de csak Aro mosolygott.


Peter küldte, azt mondta, türelmetlen vagy az erőd kérdésében - hallottam meg Aro gondolatait.


Hatalmas mosoly került arcomra és boldogan felnevettem.


- Mi az? - kérdezte Anya és Apa egyszerre.


- Csak ez? - fordultam Aro felé, még nem felelve szüleim kérdésére.


A régi képességeid, plusz ez a másoló, de ez korlátozott. A természet az érzelmeiddel irányíthat és ebbe beletartozik a tűz, víz, levegő és föld is. Valamint még egy új képesség: az átalakítás. Valamiből valamit - magyarázta Aro.


Úristen! Ennyi képességet! - gondoltam izgatottan és meglepetten.


A döbbenet valószínűleg az arcomra is kiült, mivel Aro hangosan nevetni kezdett.


Mi történik? Még sosem láttam nevetni! Ugye nem fog bántani? - hallottam családom kérdéseit a fejemben.


- Mi történt? - kérdezte végülis nagyapám hangosan.


A nagyapám melletti növény felé tartottam a kezem, és erőt sugároztam ki rá, hogy megnőjön. A virág hirtelen kábé harminc centit nőtt.


A két család meglepetten kapta oda tekintetét, majd vissza rám. Ekkor boldogan felkiáltottam: - Megkaptam a képességeimet!





és egy kis üzenet tőlem:
Tegnap este visszaolvasgattam pár fejezetet és az egyik alatt egy érdekes kommit olvastam. Nem meglepő, a sajátom volt... xD
Szóval arról szólt, hogy megpróbáltam összehozni egy "hsz-rekordot", azt hiszem húsz kommit egy fejezet alá. Nem jött össze... De mi lenne, ha megint megpróbálnánk? Harmincöt olvasó van... Csak akad húsz, aki ír pár sort... :)
Remélem Vitti nem haragszol a kis magánakciómért :D én csak neked akarok jót :)
Tehát: KOMMENTELÉSRE FEL!
Liv

21 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jaj ez nagyon király volt. Örülök, hogy Loli végre megkapta a képességeit ráadásul nem is akármilyeneket. Csodálatos képességek. Edwardnak milyen rossz lehetett hogy nem látta a gondolataikat. Remélem összejön a 20 komi. Sok sikert a folytihoz.
    Puszi
    Ui: első komi:)

    VálaszTörlés
  2. Szija!
    Nagyon tetszett ez a rész is!
    Már várom a folytatást!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  3. tök izgi, hogy senki nem tud semmit Nessie-ről!!! nagyon tetszik ez a gyűrűs megoldás!!! én nem is gondoltam volna erre!!! Aro sokat nőtt a szememben, ahogy mindenki!!!
    Kíváncsi vagyok, hogy mondja el Loli a történetet!!!!!
    nagyon várom a folytit!!!!!

    Puszi: Yoopi

    VálaszTörlés
  4. juuujjj,de jóóóóóó volt!
    annyira imádtam!és olyannagyon vártam már a Volturit!!!:)
    Aro menő volt(L)xD
    és Loli képességei tök jók!:)
    és remélem meglesz a 20 kommi!:)
    pusy

    VálaszTörlés
  5. Áááááá nagyon,nagyon (és még végtelen ,,nagyon") jó volt.
    A folytatással nem ér megvárakoztatni és remélem nem annyi idő elteltével lesz fenn a 22. mint a 21. mert akkor sikítok. XD
    Jól lett megoldva a Volturi bejövetele. És Loli meg Edward. És Loli képessége.(valami hasonló nekem is eszembe jutott,majd elmondom).
    (Majd szólok a többieknek,hogy szóljanak hozzá mindenképp)
    Na jó, szerintem már elég hosszú hozzászólást írtam és ez nem a leghosszabb jhozászólás kategória XD
    Várom a folytatást.
    Pusz:Kik@

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Tök jó a fejezet és remélem össze jön a 35 komi=)

    VálaszTörlés
  7. huuuhhhhh,hát ez nagyon jó volt!
    a Volturi(L)(L)Arot nagyon bírtam:D
    ezek a képességek tök szupik!Nekem is kell...XD
    remélem hamar lesz friss!:)
    puss
    Orsíi

    VálaszTörlés
  8. J'ai vraiment aimé dans ce chapitre.
    J'espère travaille à partir de l'observation 20.
    J'adore cette histoire.
    J'écris donc beaucoup plus impliqués.

    VálaszTörlés
  9. szia
    nagyon jóóó lett =D
    rem hamar lesz friss
    puszi Mimi

    VálaszTörlés
  10. szia ez nagyon jó lett egyre jobban imádom Arot jaj ez a képességes dolog én személy szerint sokkal jobnak tartom, hogy így kapta vissza a képességét mint hogyha csak ugy rájöttek volna óh és persze már aligvárom, hogy Edwárd mit szól a képességekhez szóval nagyon várom a kövit
    Puszi Szandi

    VálaszTörlés
  11. Szia! Nagyon nagyon tetszett a történeted! Mikor lesz ebből friss?:) Nézz be hozzám is : www.szerelmesvampirs.blogspot.com
    Puszi: kicsi lány^^

    VálaszTörlés
  12. Éljen írhatok még egy komitXD(sajnos nem számít bele)
    Szóval,ha Niki (barátnőm) esetleg olvassa eme sorokat akkor nagyon ajánlanám.Írjatok komikat kérlek,kérlek,kérlek...
    (L)Plumy and Curranty (L)
    Na és egy kis hirdetés:
    www.kika-kingii.blogspot.com <---nézz be a főblogomba és onnan a történeteimet is meg tudod nézni
    Na ennyi
    Üdv:Kik@ (L)P.F.(L) alias Cherry (aki nagyon halálosan bele van esve Carlisle-ba és Peter Facinellibe,de aki ismer az tudja...ugye Plumy???)XD

    VálaszTörlés
  13. szia! nagyon tetszik a sztoriaid és már mindkettőből várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  14. nagyon izgulok, mert oltári a fejid és már kilyukad az oldalam a kíváncsiságtól!
    szal rem sikerül a 20 hsz!!

    Puszóka!

    VálaszTörlés
  15. király!!!! ezzel az egy szóval tudom jellemezni legegyszerűbben a fejezeted!!!!
    Imádom az összeset!!! Nagyon várom a folytatást!!!

    Pux

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    nagyon jó a fejezet és várom a frisset!!!

    Pusz

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Nagyon jó és már várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  18. Nagyon jó volt, várom a következő fejezetet.

    VálaszTörlés
  19. Nagyon szeretem, lécci ne várakoztass a kövi. résszel.

    VálaszTörlés
  20. Imádom, nagyon jó a történet. várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  21. A barátnőimnek meséltem az oldalról és azt mondták hogy , el fogják olvasni. Am. jó ez a rész. Várom a következőt.

    VálaszTörlés