Rendszeres olvasók

2010. június 13., vasárnap

Szavazás és egyéb infók...

Helló Mindenkinek!!!

Először is szólni szeretnék, hogy tettem fel 2 közvélemény kutatást! Kérlek szavazatok!!!
Szerintem elég egyértelmű mit szeretnék a 2 kérdéssel...Úgy veszem észre, hogy az Újjászületés jobban tetszik netek...Igazság szerint nekem is...

A második dolog pedig, gondolom mindenkinek feltűnt, hogy eltűntem egy picit...Ezt az is bizonyitja, hogy Drága Barátnőm tette fel az előző frisst! És ezért imádom is!!!
A meleg kicsit betett nekem, sőt öcsém is most ballagott, szal itthon kész őrültekháza volt...De már vége...
Úgyhogy meglátom mit tehetek nektek friss-ügyileg! :)

Ami Livi magánakcióját illeti:
Áldásom rá!
Szerintem jó ötlet volt tőle, bár én még vártam volna vele, míg egy picit több rendszeres olvasónk lesz...De nem baj! Már van is 8 kommente!!! :)
De gondolom ezek szerint meg kell most várnunk míg összejön a 20 komment és csak akkor jön a friss!!! Ez bizti...kivéve, ha Livi hamarabb enged!De akkor is még kb.2 nap a frissig!

Jah és szeretném tőletek kérni, hogyha nem túl nagy kérés, hogy reklámozzátok barátaitok körében a honlapot...jól esne, bár nem muszáj!
Utoljára pedig:
Aki szeretne felvehet msn-en:
vitticica@hotmail.com

Mindenkinek köszönöm az eddig kommenteket és imádlak titeket!!!!!!!!!!!
Pux

3 megjegyzés:

  1. Ó én drága barátnőm.
    Én már reklámozlak.

    VálaszTörlés
  2. Lecce Demandez renaissance de frais.XD

    VálaszTörlés
  3. Drága Nővérem!!!!
    Tudod, hogy az volt az első dolgom, hogy hirdessem a blogodat!!! És láss csodát, már többen is olvassák!!!!

    Nagyon várom a folytit!!!!


    Puszi: Szőke Buksi Hugicád

    VálaszTörlés