Rendszeres olvasók

2012. május 22., kedd

Prólogus

"Ha semmi értelmét nem látom az életemnek, akkor minek éljek? 
Mikor minden egyes nap, ha csak pár percre is, de a halál körül forognak a gondolataim.
Mindennapos tanulás a sulira csak stresszel. A dolgozatok, fiúk, érettségi, továbbtanulás... Mind a jövő képei. De miért aggódjak miattuk, ha nem akarok élni?
Barátom nincs. Nem is volt, nem is lesz. Ugyan kinek kellenék pont én? Én, aki fél, ha sír. Én, akit tudom, hogy szeretnek a szülei, mégis úgy érzem, hogy egyben gyűlölnek is.
Nem találom az élet értelmét. Keresni kéne, de ha keresek, folyton csalódok. Mikor mindent elképzelek, hogy szép és jó, utána pedig jön a hideg zuhany és felébredek. Mert az álom szép és biztonságos. A valóság fáj és meggyötör.
Érdekes módon csak a testvérem közelében érzem magam biztonságban. Mert tudom, hogy hiába veszekszünk, mégis szeretem őt. Sokszor kívánom azt, bárcsak jobb lenne a kapcsolatunk.
Sokan vesznek körül, mégis egyedül érzem magamat." - 2024. 06.

Furcsa visszaolvasni, hogy miket gondoltam két éve. Érdekes, hogy anno, mikor megírtam ezeket a sorokat, utána tényleg komolyan vettem, hogy megváltozom.
Sóhajtva zártam be régi naplómat és elraktam régi helyére. A régi énem, a múltam darabkái közé.
Két év alatt tényleg megváltoztam. Jobb lett a viszonyom a testvéremmel, és már örülök, hogy élhetek.
Lassan lépkedtem az ablakomhoz. Reménykedtem, hogy már nem esik, de csalódnom kellett. Savanyúan gondoltam: "Hát igen, Forks már csak ilyen!"
Kopogás zavart meg, és az ajtón bebújt testvérem.
- Anju, gyere, vagy elkésünk!
- Máris.
Sóhajtva kaptam fel tatyómat és követtem le Evaht. Fütyörészve ugrált le a lépcsőn.
- Mitől van ilyen jó kedved? - kérdeztem, ugyanis furcsa volt nekem, hogy húgom az első tanítási napot ennyire várná.
- Tényleg! - csapott a homlokára. - Te még nem is tudod! Reggel, vagyis nem is olyan rég, Nina írt egy sms-t, hogy új tanulók iratkoztak be a suliba.
- Értem.
Nem volt különösebb hozzáfűznivalóm. Csak sajnáltam a szegény családot, aki egy ilyen csapadékos helyre kényszerült költözni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése