Rendszeres olvasók

2012. május 20., vasárnap

Újjászületés 2.

Volt már olyan titkotok, amit senkinek nem árulhattatok el? Na, nem azért, mert az a másiknak fájdalmat okozna, hanem mert eshetőségeket tekintve nem hisznek neked vagy hülyének titulálnak. De ami biztos, hogy bajba keverednél te is, és az is, akiről a titok szól, de még az is, akivel megosztottad.
Nos, nekem van egy ilyen titkom, de az enyém még ettől is bonyolultabb, hisz nekem az az illető sem tudja a titkomat, akiről valójában szól a titok.
Mondtam, hogy bonyolult…

Mindig is hittem a természetfelettiben. Boszorkányok, varázslók, tündérek, démonok, angyalok, vérfarkasok, vámpírok, jók és rosszak…
Most mégis olyan nehéz hinnem a tényeknek…
A gyorsaságuk, a szépségük, az erejük, az amit csinálnak, ahogy csinálják…

Én csak festeni indultam…
Igazság szerint sosem gondoltam volna, hogy ez a kis, világvégi erdő ilyen titkokat rejt.

A sok mese, mítosz, s kitaláció most mind valóra válik!


Sziasztok !
Ha minden jól megy jövő héttel újra életre kél a blog általam (Pika=Wonnie=Vitti) és barátnőm Livi által! :)
Mindenkit ismételten sok szeretettel várunk!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése