Rendszeres olvasók

2009. szeptember 9., szerda

Újjászületés Prológus

~Prológus~

Már 3 hónapja, hogy vámpír lettem. Aro változtatott át azután nem sokkal, hogy Lucy közölte vele:,,Még értékes lehet vámpírként˝.
Lucy tehetsége, hogy meg tudja állapítani ki milyen fontos lehet a jövő szempontjából. Így hát mikor Heidi és Lucy az én falumba jöttek egy kis 'ennivalóért' kiszúrtak engem és elvittek Aroékhoz. Caisus nem örült neki, hogy Aro változtat át, viszont Arot nem lehetett eltéríteni a tervétől.
Féltem, de tudtam bízni bennük, így velük maradhattam, és egész jól viseltem az ottani helyzetemet...egészen mostanáig.
Most éppen a repülőn ülök, ami elvisz engem Seattle-be. Mehetném az utam első felét akár úszva is, de így kényelmesebb...az alvást is egész könnyű tettetni. Bár mi sosem alszunk egy kis pihenés néha jól esik, különösen nekem.
Indulásom egész érdekesre sikeredett, hisz nem gondoltam volna, hogy a 3 Volturi-fő kikísér engem a reptérre. Arot testvéremként szerettem, akárcsak Marcust,de végül már Caisus-al se volt semmi bajom.Lucy ha tudott volna biztos, hogy sírt volna értem, sokszor kélelt, hogy maradjak.De nekem muszáj volt mennem...
Épp mikor arra gondoltam, hogy Jane-nek nem is fogok hiányozni, megszólalt a rádió, s közölték, hogy lassan landolunk.

1 megjegyzés: